Ana Sayfam Yap  I  Sık Kullanılanlara Ekle 
20.08.2008 /   
Günün Özeti | Arama | tavsiye edin | 
       Üye Girişi
izmirdeyasam.com'a giriş yapmak için lütfen e-posta adresinizi yazınız.

Siz de izmirdeyasam.com'a ücretsiz üye olabilirsiniz..
yeni üye kayıt
şifremi unuttum
      Ana Sayfa
      77. İEF
      Hediye
      Güncel Haberler
      Spor
      Sinema
      Kültür - Sanat
      Müzik - Eğlence
      Medya - Magazin
      İş Dünyası
      Sağlık
      Eğitim
      Teknoloji - Bilim
      Kadın Dünyası
      Erkek Dünyası
      Mekan.İzmir
      Konaklama.İzmir
      Şehir Telefon Rehberi
      Ulaşım
      Fotoğraf Galerisi
      Nöbetçi Eczaneler
      Sosyal İlanlar
      Seri İlanlar
      Haber Arşivi
      İzmir'e Dair
      İzmir Hakkında
      İzmir Tarihi
      E-Devlet
      Günlük Burçlar
      Oyunlar
       İzmir Radyoları

       İzmir TVleri
ŞANS OYUNLARI
Sayısal Loto - 16.08.2008
17 21 26 32 40 45

Şans Topu - 13.08.2008
05 06 10 17 20 + 01

On Numara - 18.08.2008
04 06 08 12 16 21 29 34 35 39 41 42 47 53 54 57 59 64 69 71 72 78

Süper Loto 6/54 - 14.08.2008
15 17 33 47 52 54

 :: Sağlık Haberleri
 
     
Elma Astımdan Koruyor ..
05.07.2008 09:44
Bu haber 26 kişi tarafından okundu..
 
 
 
Elma astımdan koruyorHamilelik sırasında annenin yediği elma, bebeği astımdan koruyor.

Hollandalı ve İskoç bilim adamlarının yaptığı araştırma çerçevesinde, yaklaşık 2 bin hamile kadının beslenme biçimleri izlendi ve 1253 bebeğin akciğer işlevleri kontrol edildi.

Utrecht Üniversitesi´nden S. M. Willers´ın yazarlığını yaptığı araştırmada, 5 yaşlarına geldiklerinde 145 çocuğun astıma yakalandığı görüldü.

Thorax dergisinde yayımlanan araştırmaya göre, annelerin gebelikleri sırasında tükettikleri yiyeceklerden çocukların astıma yakalanmasında koruyucu etkiye sahip tek gıdanın elma olduğu tespit edildi.

Anneleri haftada 4´den fazla elma yiyen çocukların astıma yakalanma riskinin, haftada hiç ya da bir elma yiyen annelerin çocuklarından yüzde 53 daha az olduğu gözlendi.

Araştırma ayrıca, hamilelik sırasında balık yemenin, çocuklarda egzamaya yakalanma olasılığını azalttığını gösterdi. Haftada bir kez ya da daha fazla balık tüketen gebelerin gebelerin çocuklarında, diğerleriyle kıyaslandığında egzama riskinin yüzde 43 daha az olduğu belirtildi.
 
 
Not: Fotoğrafların büyük halini görmek için lütfen mouse'nuzu fotoğrafın üzerinde tutunuz..
   
  Kaynak : haber3.com
 
  :: Yorumlar
 
  :: Aynı Kategorideki En Son Haberler
Kahve Dost Mu..
Kahve Dost Mu Düşman Mı? Kahve ile ilgili çelişki bilgiler, kafaları kurcalamaya devam ediyor.. Kafeinle duygusal bir ilişkimiz olduğu muhakkak... Sıcacık bir fincan kahve ile güne başlamak gibisi yoktur hepimiz için.....
Çay Ve Sigarayı..
Çay Ve Sigarayı Birlikte İçenler Dikkat ! Yemek borusu kanserlerinde beslenme alışkanlıkları önemli rol oynuyor. Sıcak çay ve sigaranın çok tüketildiği Güney Doğu Bölgesi’nde sıkça rastlanıyor. Ne olursa olsun çayla sigarayı birarada içmeyin...
Düzenli Koşu Ve..
Düzenli Koşu Ve Aerobik ömrü Uzatıyor Washington (AA)- ABD´de yapılan bir araştırma, orta yaş ve sonrasında yapılan düzenli koşu ya da aerobiğin sakatlık riskini azalttığını ve daha uzun ve sağlıklı bir..
Obezite Terör Kadar..
Obezite Terör Kadar Tehlikeli LONDRA(ANKA)- Obeziteden kaynaklanan tehditin İngiltere için terör tehditi kadar tehlikeli olduğu kaydediliyor. İngiliz yayın kuruluşu BBC´ye göre, aynı zamanda İngiliz hükümetinin danışmanı olarak çalışan Durham Üniversitesinden..
Sivilcelere Ve Nasıra..
Sivilcelere Ve Nasıra Kesin Çözüm! Canınızı sıkan sivilce ya da nasırlardan limon ile kurtulabileceğinizi biliyor muydunuz? Yaz-kış, mutfakların vazgeçilmezleri arasında yer alan limon, birçok soruna çözüm buluyor Limonun yararları şöyle sıralanıyor: * Güç..
Hangi Meyve Neye..
Hangi Meyve Neye İyi Geliyor ? Meyve ve sebzelerin sağlığınızı nasıl etkilediğini biliyor musunuz? Pürüzsüz bir cilt için salatalık ve yer elması, parlak saçlar için havuç ve marul, yıllara meydan okumak için..
İşte Şişmanlatan Diyet..
İşte Şişmanlatan Diyet Yalanları Kendinizi avutmak için söylediğiniz diyet yalanları kilo aldırıyor. 1. Yemeyi hak ettim Kendi kendini sabotaj etmenin klasik bir örneğidir. Tam olarak, neyi hak ediyorsunuz? Biten bir ilerlemeyi?..
Aynı Doğumevinde Aynı..
Aynı Doğumevinde Aynı Panik İzmir´de Yenişehir semtinde bulunan Ege Doğumevi ve Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi ek hizmet binasında yangın çıktı. Alınan bilgiye göre, 2 bin 480 yatan hastanın..
 
 Diğer 10 Haber..
   »  Cüzdanınızı Cepte Taşımayın ! .. ( 18.08.2008 16:15 )
   »  Fazla Kilolara Mucize Bitkiler .. ( 18.08.2008 15:37 )
   »  Bu İnsanlar Kansere Yakalanmıyor! .. ( 18.08.2008 13:43 )
   »  İncir, Hücreleri De Yeniliyor .. ( 18.08.2008 02:38 )
   »  Suyun Azı Da Fazlası Da Zarar ! .. ( 17.08.2008 13:58 )
   »  Peynir Diş Çürüklerine Birebir .. ( 17.08.2008 08:35 )
   »  Stres, Saçları Dökmez ! .. ( 17.08.2008 07:00 )
   »  Boyun Kalınlığına Dikkat ! .. ( 17.08.2008 05:06 )
   »  Arı Sütünün Sırrı .. ( 17.08.2008 03:12 )
   »  Kilonuzu Korumanın 6 Yolu ! .. ( 16.08.2008 18:20 )
I güncel haberler I spor haberleri I sinema I kültür-sanat I müzik-eğlence I medya-magazin I iş dünyası I sağlık I eğitim I
mekan.izmir I fotoğraf galerisirehber.izmir I haber arşivi I izmir tarihi I
künye I hakkımızda I basında bizreklam I  e-postayasal uyarı I
 
izmirdeyasam.com adresi üzerinde bulunan resim ve bilgiler izinsiz kullanılamaz. Bu bir Hizmetidir.
Sitede yer alan kullanıcı yorumları üyelik sözleşmesinde kabul edildiği şekilde yorum yapan üyenin şahsi düşünceleridir.