Ana Sayfam Yap  I  Sık Kullanılanlara Ekle 
  23.11.2008 /   
Günün Özeti | Arama | tavsiye edin | 
       Üye Girişi
izmirdeyasam.com'a giriş yapmak için lütfen e-posta adresinizi yazınız.

Siz de izmirdeyasam.com'a ücretsiz üye olabilirsiniz..
yeni üye kayıt
şifremi unuttum
      Ana Sayfa
      Hediye
      Güncel Haberler
      Spor
      Sinema
      Kültür - Sanat
      Müzik - Eğlence
      Medya - Magazin
      İş Dünyası
      Sağlık
      Eğitim
      Teknoloji - Bilim
      Kadın Dünyası
      Erkek Dünyası
      Haber Arşivi
      Mekan.İzmir
      Konaklama.İzmir
      Şehir Telefon Rehberi
      Ulaşım
      Fotoğraf Galerisi
      Nöbetçi Eczaneler
      Sosyal İlanlar
      Seri İlanlar
      İzmir'e Dair
      İzmir Hakkında
      İzmir Tarihi
      E-Devlet
      Günlük Burçlar
      Oyunlar
       İzmir Radyoları

       İzmir TVleri
ŞANS OYUNLARI
Sayısal Loto - 15.11.2008
03 06 07 15 24 44

Şans Topu - 12.11.2008
01 03 12 20 22 + 06

On Numara - 17.11.2008
02 04 06 12 13 15 18 19 24 26 36 37 48 51 54 57 59 63 66 68 75 77

Süper Loto 6/54 - 13.11.2008
12 14 25 28 30 37

 :: Güncel Haberler
 
     
Fayda Görmek İçin Balığı Böyle Tüketin!.. ..
14.08.2008 03:44  
Bu haber 17 kişi tarafından okundu..
 
   
 
Bilim adamları tonbalığı ve diğer yağlı balıkları yemenin hafıza kaybının önlenmesine katkı yaptığını ve felç tehlikesini de azalttığını tespit etti.


Finlandiya'daki Kuopio Üniversitesi'nden Jyrki Virtanen, Omega-3 yağ asidi bakımından zengin balık etlerini fırın ya da ızgarada pişirerek yemenin hafıza kaybı, bunama ve felç tehlikesinin azalmasına yol açtığını ifade etti. Balıkları yağda kızartmanın ise bu etkiyi göstermediği kaydedildi. Omega-3 yaş asidinin aynı zamanda somon balığı, uskumru, ringa balığı ve sardalye gibi balıklarla ceviz gibi gıdalarda bulunduğ ifade edildi.

HAFTADA 3 KEZ YENMELİ

Araştırma, 65 yaşının üzerindeki 3 bin 660 kişi üzerinde yapıldı. Araştırma yapılanların beyinleri 5 sene boyunca tarandı. Araştırmacılar, omega-3 bakımından zengin balıkları haftada en az 3 kere yiyen erkek ve kadınlarda hafıza kaybı riskinin yüzde 26 oranında azaldığını tespit ettiler. Omega-3 bakımından zengin balıkları haftada bir kez yemek de riski yüzde 13 oranında azaltıyor
 
 
Not: Fotoğrafların büyük halini görmek için lütfen mouse'nuzu fotoğrafın üzerinde tutunuz..
   
  Kaynak : habervitrini.com
 
  :: Yorumlar
  :: Aynı Kategorideki En Son Haberler
Afganistan´da Bombalı Saldırı
Afganistan´da Bombalı Saldırı Kanada ordusu, Afganistan´da 8 askerlerinin yaralandığını duyurdu. Ordu sözcüsü John Dacombe, Afganistan´ın güneyinde Kanada askerlerinin içinde bulunduğu bir zırhlı aracın geçişi sırasında bomba patlaması nedeniyle 8..
Danimarka´dan Sünnete Yasak
Danimarka´dan Sünnete Yasak Ünlü İtalyan Gazetesi Corriere Della Sera, Danimarka Hükümetinin 15 Yaş Altı Müslüman ve Yahudi Erkeklere Sünneti Yasaklayacağını Yazdı. Bu Konudaki Yasa Teklifi Komisyona Gönderildi. Ülkede..
Dsp Kuruluş Yıldönümünü..
Dsp Kuruluş Yıldönümünü Kutluyor DSP, kuruluşunun 23’ncü yıl dönümünü bugün Ankara’da düzenlenecek bir toplantıyla kutlayacak. Kutlama törenlerinde, DSP Lideri Zeki Sezer de, partinin yerel seçim manifestosunu açıklayacak Yerel seçimlere dönük..
Öğretmenleri Eliyle Kekeme..
Öğretmenleri Eliyle Kekeme Oldu! İzmir Aliağa'da daha önce yaşadığı bir travma nedeniyle geçici bir süre konuşamayan öğrenci, öğretmeninin verdiği ceza sonrasında kekeme oldu 6 yaşında zekası 128 çıkan çocuk, öğretmeni..
Uyuşturucu Savaşları: 30..
Uyuşturucu Savaşları: 30 ölü Meksika'da uyuşturucu kartelleri arasında yaşanan çatışmalarda 30 kişinin öldüğü bildirildi. Meksika'nın ABD sınırı yakınlarında bulunan ve uyuşturucu kartellerinin ''savaşına'' sahne olduğu için ''dünyanın en tehlikeli kenti''..
Ağlayan Bebek Ailesini..
Ağlayan Bebek Ailesini Kurtardı Bursa´da şiddetli lodos, kömür sobalarından zehir kusarken, gece boyunca sürekli ağlayan 2 yaşındaki bir bebek anne ve babasının hayatını kurtardı. Alınan bilgiye göre, merkez Yıldırım İlçesi..
Ölen Oğlunu En..
Ölen Oğlunu En Sevdiği Türküyle Uğurladı Trenin altında kalarak hayatını kaybeden Ozan'ın acılı annesi Sümbül Beltir'in cenaze töreninde oğlunun en sevdiği türküyü söylemesi herkesi ağlattı... Tuzla Tuğrulbey Lisesi öğrencisi Ozan Beltir (18),..
Düğün Evini Kan..
Düğün Evini Kan Gölüne Çevirdiler Afganistan'da bir düğüne el bombasıyla düzenlenen saldırıda 8 kişi öldü, 62 kişi yaralandı. Pervan vilayeti Valisi Abdüccabbar Tekva, saldırganların dün gece düğün töreni sırasında 3 el..
 
 Diğer 10 Haber..
   »  İzmir'de De Deniz Seferleri İptal .. ( 22.11.2008 23:40 )
   »  Endonezya´da 6.7 Büyüklüğünde Deprem .. ( 22.11.2008 21:08 )
   »  Tunceli'de Korkutan Sarsıntı .. ( 22.11.2008 19:52 )
   »  Çaldıran'da Mayın Patladı: 1 ölü .. ( 22.11.2008 17:20 )
   »  Apo´ya 9 Arkadaş .. ( 22.11.2008 17:01 )
   »  İzmirin Suyu Yine Arsenikli .. ( 22.11.2008 15:45 )
   »  Pkk'lı Organize Suç Örgütü .. ( 22.11.2008 13:51 )
   »  "Beni Kesseler Chp'ye Oy Vermem" .. ( 22.11.2008 10:29 )
   »  Deniz Otobüsü Seferleri İptal .. ( 21.11.2008 18:39 )
   »  Türkler Aptal Mıdır? .. ( 21.11.2008 17:48 )
I güncel haberler I spor haberleri I sinema I kültür-sanat I müzik-eğlence I medya-magazin I iş dünyası I sağlık I eğitim I
mekan.izmir I fotoğraf galerisirehber.izmir I haber arşivi I izmir tarihi I
künye I hakkımızda I basında bizreklam I  e-postayasal uyarı I
 
izmirdeyasam.com adresi üzerinde bulunan resim ve bilgiler izinsiz kullanılamaz. Bu bir Hizmetidir.
Sitede yer alan kullanıcı yorumları üyelik sözleşmesinde kabul edildiği şekilde yorum yapan üyenin şahsi düşünceleridir.